poniedziałek, 22 czerwca 2015

I'm still alive - czyli kilka słów o nieobecności

Hej.
Zdaję sobie sprawę, że w tym roku blog jest okropnie zaniedbywany a przerwy między jednym a drugim fikiem ciągną się w nieskończoność. Zaraz zaczną się wakacje, więc postaram się coś z tym zrobić i naprawić reputacje bloga. Tak naprawdę zastanawiam się czy ktoś jeszcze w ogóle pamięta o tym miejscu, zagląda, czeka, sprawdza. Brakuje mi was, moje małe Jelonki :c Chciałabym cofnąć się do momentu szczytowej formy z zeszłego roku, kiedy komentarzy i odwiedzin było naprawdę sporo. Nie wiem czy to w ogóle możliwe ale próbę zawsze można podjąć. Może blog da się odkryć na nowo, czytelnicy ponownie się zbiorą i będziemy wszyscy zadowoleni.
Tym czasem życzę wam wytrzymania tego ostatniego tygodnia w szkole, a innym, którzy już zaczęli wakacje - dobrej zabawy.
Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia~

Wasz okrutny autor - Bandur ;3

SOON.



6 komentarzy:

  1. Jak można zapomnieć o waszym blogu? Oczywiście że się nie da! Każdy jest zajęty nauka wiec nic dziwnego że musialyscie odstawić blog na drugi tor. Nikt was jednak za to nie wini. Wręcz przeciwnie każdy zapewne czeka na wasz powrót z niecierpliwością (ze mną na czele). Mogę się założyć ze gdy blog wróci do świata żywych z nową dawka fickow to aktywność ze strony czytelników napewno wzrośnie! Życzę dużo pomysłów na to i przede wszystkim weny! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest wiedzieć, że są osoby, które się udzielają i pamiętają o istnieniu bloga~ Postaram się pisać trochę, więcej niż podczas poprzednich miesięcy - miejmy nadzieje, że cię uda ^^ Dziękuję za słowa wsparcia <3
      Pozdrawiam!
      Bandur ;3

      Usuń
  2. Ja tu nadal jestem i zaglądam codziennie!
    Trzymam kciuki za wielki powrót<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woah, codziennie?! Możesz mi wierzyć, jestem w prawdziwym szoku~ Dziękuję za komentarz i postaram się wrócić jak najszybciej. Pozdrawiam i ściskam, Bandur ;3

      Usuń
  3. Ja tu dopiero trafiłam, a już jestem w niebie ♥,♥ Jest tu fhói wszystkiego co kocham, także pięknie mnie urządziłyście~! Liczę na szybki powrót z kolejnym zajebistym fanfikiem!

    A tak z innej beczki... zauważyłam sporo podobieństw między mną a szanowną panią Bandur, nie tylko w upodobaniach co do herbaty z trzema łyżeczkami cukru, którą piję TYLKO I WYŁĄCZNIE w jednym jedynym na milion kubku, choćby był zarośnięty grzybem i obeszczany uryną... No dobra, może przesadziłam z tym ostatnim xD Ale tak czy siak miło wiedzieć, że jedna z autorek jest w jakiś sposób bratnią duszą.

    Pozdrawiam~! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo~ Jest mi niezmiernie miło, że blog tam bardzo Ci się spodobał ^^ Mam nadzieję, że będziesz tutaj często zaglądać i komentować posty~ Dziękuję za opinię na temat fanfików, to jest bardzo ważna sprawa dla każdego autora.
      Przy okazji, witaj w klubie herbaciarzy droga Teto Tsubaki~
      Pozdrawiam, Bandur ;3

      Usuń

Przeczytałeś? Śmiało podziel się z nami swoją opinią! Jest ona dla nas bardzo ważna ^^