wtorek, 8 listopada 2016

Comeback Kaisoo?



Cześć~

Od dłuższego czasu nie pojawiałam się na blogu. Nie będę się tłumaczyć dlaczego tak się stało, ponieważ uważam, że nie ma to sensu.
Ostatnio pod jednym z fanfików pojawił się komentarz, który nieco mnie uświadomił. Oczywiście przeglądając statystyki widzę, że jedyne długie opowiadanie na tym blogu wciąż jest chętnie czytane. Może nawet są ludzie, którzy wciąż czekają na dalsze chaptery i z utęsknieniem wyczekują dnia, w którym to nastąpi. Nie chcę niczego obiecywać, ale już wiele razy po głowie chodził mi pomysł wznowienia opowiadania bo skorzystaliby na tym i czytelnicy i ja~
Dlatego wychodzę do Was z propozycją - Jeśli zbierze się grupka osób, która wyrazi chęć czytania, to wtedy jak najszybciej się da wznowię serię i zakończę ją tak jak powinnam.

Z boku, po lewej stronie jest ankieta, więc jeśli chcesz by Kaisoo zrobiło comeback zagłosuj! Liczy się każda osoba, która weźmie w niej udział, a wystarczy kliknąć!


Czekam na odpowiedź z Waszej strony :)

Jeśli macie jakieś życzenia co do fanfików zawsze możecie dać o tym znać w komentarzach lub za pomocą naszych socialmedia.

Pozdrawiam i ściskam!

Bandur ;3

8 komentarzy:

  1. Niestety nie dam rady zagłosować w ankiecie, więc piszę tutaj- ja będę chętnie czytać (codziennie tu wchodzę :)), więc proszę, pisz dalej :D
    Fighting! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doliczę Twój głos do ostatecznych wyników ^^ + Jestem w prawdziwym szoku, że tak często tu zaglądasz!
      Pozdrawiam ciepło,
      Bandur ;3

      Usuń
  2. Jakimś cudem na blogspocie pominęłam wasz wpis i dopiero teraz zobaczyłam! Jejku jakbym się cieszyła z powrotu waszego opka o Kaisoo <3 Oczywiście oddałam głos na TAK i liczę że głosów będzie więcej, bo serio opowiadanie jest genialne i warto czekać na jego kontynuacje :D Chyba będę najszczęśliwszą osobą na świecie jak wrócicie do Kaisoo <3
    Czekam z niecierpliwością na waszą decyzję! Życzę weny przede wszystkim i powodzenia <3
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wstępie: Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz, nie wiem jak to się stało, że komentarz został opublikowany, a ja nie dodałam na niego odpowiedzi :< Jest mi bardzo miło widzieć taki kochany komentarz <3 Wytrzymaj jeszcze troszkę~ Dziękujemy serdecznie za życzenia ^^

      Ściskam ciepło,
      Bandur ;3

      Usuń
  3. Kiedy podacie informacje dotyczące tego czy wznawiacie Kaisoo? (^~^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce pojawi się odpowiedni post informacyjny ^^

      Pozdrawiam,
      Bandur ;3

      Usuń
  4. Ankieta już zamknięta , a ja niestety nie zdążyłam zagłosować ; / Chciałam tylko napisać, że z chęcią będę czytać , więc jak coś to proszę o wliczenie mnie to liczby głosów ;) ( wiem , ze trochę pózno , ale od dłuższego czasu tutaj nie zaglądałam i dopiero dzisiaj tak jakoś :D )
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz się o to martwić! Głosy z komentarzy również są przez nas liczone, więc Twój też znajdzie się w puli ^^

      Ja również pozdrawiam~
      Bandur ;3

      Usuń

Przeczytałeś? Śmiało podziel się z nami swoją opinią! Jest ona dla nas bardzo ważna ^^