środa, 12 sierpnia 2015

You're gonna like this play~

Dzisiaj bez wstępu, bo nie czuję, żebym miała cokolwiek konkretnego do powiedzenia. Mam nadzieje, że ten króciutki fanfik odrobinę umili wam czas.
Miłego czytania Jelonki~


Zespół: HISTORY
Paring: Kyungil x Yijeong
Typ: Droubble/Fluff

*
Don’t stop me, I can’t hold it in
You’re gonna like this play
~*~
Wystarczył ten krótki, pojedynczy uśmieszek, żebym zrozumiał, że coś się święci. Blisko, coraz bliżej, za chwilę zjawi się obok i ustawi plecami do widowni, a wtedy szarpnę go za włosy, pociągnę w dół, ujrzę iskierki w jego oczach.  Wszystko miało iść zgodnie z planem, ale od początku ten występ nie wydawał się należeć do schematycznych, takich bez żadnych niespodzianek. Fanservice, czyli coś, na co wszyscy czekali. Wers za wersem, kwestia za kwestią…Byłem gotów na swój ruch, ale Yijeong mnie zaskoczył. Wyciągnął dłonie, w które po chwili ujął moją twarz. Miłe ciepło. Chłopak zamknął oczy, ułożył usta w dziubek, zbliżył się. Roześmiałem się i sam złapałem go za buzię, ale tylko po to, żeby go odsunąć. Chyba właśnie powstrzymałem najlepszą akcję stulecia…
*15 minut później*
Nie potrafiłem wyrzucić z myśli jego rozczulonego spojrzenia, które pochłaniało mnie całego. Zobaczyłem go na końcu korytarza - szedł szybkim, zdecydowanym krokiem, a chwilę później był obok. Ignorując moje protesty popchnął mnie za ścianę, zamknął przestrzeń między naszymi ciałami. Spragnione usta złączone z moimi w namiętnym pocałunku, którego najchętniej bym nie przerywał…
Odsunął się, cholera...
-Tyle musi ci wystarczyć draniu~

I odszedł. 

-----------------------------------------------------
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz swój komentarz~
Do zobaczenia,
Bandur ;3


11 komentarzy:

  1. Spodobał mi się ten króciutki ficzek ;3
    Fighting i czekam na kolejne wpisy ^^

    http://cnbluestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ^^ Bardzo się cieszę, że moja praca się spodobała~
      Pozdrawiam,
      Bandur ;3

      Usuń
  2. Jako, że zaraz wszyscy będą się pytali 'czemu takie krótkie', oszczędzę ci tego i zapytam CZEMU NIE NAPISAŁAŚ DŁUŻSZEGO? Siedzę sobie na krzesełku czekając godzinę na busika i zamiast zatracić się w długim namiętnym fiku, kończę po minucie. Bandurku... Jak mogłaś mi to zrobić? Tak mnie tu kusić a potem w najlepszym momencie skończyć ;_; Nie mniej jednak uwielbiam czytać twoje dzieła, są takie lekkie, przyjemne i przyprawiają o motylki w brzuchu. Oby tak dalej! Więcej weny życzę! LOVE! ❤ Kingg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Because, I KEN XD Dziękuję Kinggu za twój komentarz i cieszę się, że fanfik ci się spodobał ♥ Po długiej przerwie zawsze trzeba od czegoś zacząć, muszę się rozkręcić~ Kocham ♥
      Bandur :3

      Usuń
  3. KyungJeong~! <3
    A już bałam się, że sama będę musiała pisać z nimi ff, żeby coś było z History po polsku ;;; xD
    Milutkie <3 I widzę, że nie tylko ja mam fetysz na Kyungila ciągnącego Yijeonga za włosy *w*
    Następnym razem coś dłuższego poprosimy! :D
    Pozdrawiam i ściskam mooocno <3
    Chizu~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie moja przyjaciółka Anda (która często komentuje tu fiki) to nigdy bym się nimi nie zainteresowała. Trzeba jednak przyznać, że HISTORY potrafi zaczarować :D Fragment z ciągnięciem za włosy zawsze wygląda zabójczo ♥ Mam nadzieję, że uda mi się napisać z nimi coś jeszcze~ Dziękuję za uściski ♥ *tuli Unnie*
      Bandur :3

      Usuń
    2. sry że się wtrącam ale Chizuru u go girl napisz coś z chłopakami, naaapisz <3

      Usuń
  4. BOŻE PRAWIE SIĘ ZSIKAŁAM JAK ZOBACZYŁAM ŻE TO KYUNGJEONG
    miałam takie bez jaj, polski fanfik z tym pairingiem?? Zgon.
    Słodki i ahh ah moje filsy~<3
    Następny z nimi będzie dłuższy, prawda? Oby <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że ten fik wzbudzi takie zainteresowanie O.O W takim razie postaram się napisać z nimi coś bardziej rozbudowanego w treści~ Dziękuję za komentarz <3
      Pozdrawiam,
      Bandur ;3

      Usuń
    2. W ogóle mało jest fików z chłopakami, a po polsku jeszcze się nigdy nie natknęłam, więc lud spragniony fanfiction entuzjastycznie reaguje na nowości :D czekam na dłuższy <3

      Usuń
  5. Wooooo~~ Genialne :) Moje Kyungjeongowe feelsy poziom hard XD

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś? Śmiało podziel się z nami swoją opinią! Jest ona dla nas bardzo ważna ^^